How to flash Xiaomi Mi Note Pro Stock ROM

How to flash Xiaomi Mi Note Pro Stock ROM without using any flash tool.


Step 1:  Download Xiaomi Stock ROM on your phone from below link.




Step 2: Open Tools Folder from the Launcher and Select Updater like below image.





Step 3: Now, click on Menu Key on your Device and Select installation file.




Step 4: Locate the zip file that you have downloaded.

Step 5: Now, click on the update button to begin the update process.





Step 6: Now you will  see the update process.



Step 7: Once update process is completed, select reboot to finish.



DOWNLOAD:

                           Xiaomi Mi Note Pro Android  5.0 stock ROM
How to flash Xiaomi Mi Note Pro Stock ROM How to flash Xiaomi Mi Note Pro Stock ROM without using any flash tool. Step 1 :  Download Xiaomi Stock ROM on your phone from below lin...

Artikel Terkait

Berikan Komentar

  1. Untuk menulis kode gunakan <i>KODE</i>
  2. Untuk menyisipkan kode ke dalam Syntax Highlighter gunakan <em>KODE YANG LEBIH PANJANG</em>
  3. Kode harus di-parse terlebih dulu agar bisa ditulis.
  4. Centang Notify me untuk mendapatkan notifikasi balasan komentar melalui Email.
histats